Kurumsal İletişim Stratejileri

AMAÇ: Kurumsal iletişim faaliyetlerinin kurum amaç ve hedefleri doğrultusunda doğru ve etkin şekilde yürütülmesinin sağlanmasıdır.

TANIM: Kurum amaç ve hedeflerine ulaşması, işleyişini sağlaması için gereken yönetim süreci içinde, bir yandan kurumu oluşturan bölüm ve öğeler arasında eşgüdümü, bilgi akışını, motivasyonu, bütünleşmeyi, değerlendirmeyi, eğitimi, karar almayı ve denetimi diğer yandan ise dış hedef kitleyle etkileşimi sağlayarak kurumun itibarını yönetmek adına belli kurallar içinde gerçekleşen iletişim sürecidir.

HEDEF KİTLE:

  • Kurumda çalışanlar
  • Hasta/hasta yakınları
  • Dış tedarikçiler
  • Kamu kurum ve kuruluşları
  • Özel kurum ve kuruluşlar

BU AMAÇ İLE:

  • Reklam ve imaj oluşturma
  • Değişim ve kurum kültürü
  • Medya ilişkileri
  • İç iletişim ve teknoloji
  • Kriz iletişimi
  • Kurumsa etik
  • İletişim sorunları
  • Liderlik ve iletişim
  • Halkla ilişkiler gibi çalışmalar yapar ve uygular.